Peugoet 206 central locking repair

Seminggu yang lalu ada satu kereta Peugoet 206 dia punya center locking sebelah kiri pintu depan rosak(jem).so saya pun pergi cari yang baru…rupa rupanya dia sekali dengan lock sekali kene beli dan harga dia mahal sangat dia nak jual 500 ringgit ssatu set lock pintu sebelah kiri…
so….?ape saya buat saya pergi kedai accsesori saya beli yang biasa punya harga dia 30 sahaja,balik umah terus pasang,pada mulanya rumit sikit la pasal wiring tak sama…tapi ape saya buat saya cari tiap satu hinggalah terjumpa wiring dia.pastu pasang boleh pakai so….?itu tuan kereta very happy………saya pun happy gak dapat ripe kereta france pastu dia bagi upah 50 pasal tolong modify center locking kereta dia…….saya cakap 30 sudah la bang…..
dia cakap…tak pe?kau ambek je 50 ni aku bagi kau bonus cikit kalau tak mati la aku 500 ringgit ooo mana aku nak cari.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

